בין אם מדובר ברעיון בלבד, סקיצה פשוטה על מפית או שיש ברשותכם כבר קבצי CAD ו BOM נעזור לכם בייצור החומרים הנדרשים לקראת תהליך יצירת אב-טיפוס. מסלול פיתוח המוצר שלנו מקיף, ואנו יכולים להיכנס לתהליך בכל שלב שבו תמצאו.
בהתאם למצב בו אתם נמצאים, נציב בפניכם אפשרויות התקשרות ומימון או אופציה לקניית הרעיון שלכם על ידי הקרן שלנו. נדון בענייני IP, פטנטים, תקינה ורגולציות.
השלב הקריטי ביותר. בעזרת שותפינו בסין ועם העיצובים הסופיים למוצר נתחיל בתהליך פיתוח האב-טיפוס. בשלב זה ייצרו תבניות למוצר, ייקבעו המידות והחומרים הסופיים לפיתוח המוצר וכן רשימת QC – בקרת איכות. כמו כן צוות העיצוב ייחל בתהליך מיתוג לחברה החדשה שתיפתח ועיצוב אריזת מוצר.
לאחר שפיתחנו אב-טיפוס, מיתגנו, צלחנו תקינות ורגולציה וביטחנו את עצמינו עם רישום פטנטים, נתחיל בהכנות לקראת קמפיין מימון ההמונים. אפיק מימון ההמונים הוא חלק מתהליך אסטרגי של חדירה נכונה לשוק. גם לו היה מימון מלא לפיתוח המוצר, מסלול פיתוח המוצר שלנו עובד תמיד דרך קמפיין מימון המונים. נדבר על זה רבות. שותפינו העסקיים מנהלים כמה מהסוכנויות הטובות ביותר בעולם לצליחת קמפיין מימון המונים.
אז המוצר להיט וצלחנו את קמפיין מימון ההמונים. עכשיו לחלק המסובך באמת – ניהול המערך הלוגיסטי – כניסה להליך הייצור, הפצה של מוצרים למממני הקמפיין, ייצור סחורה ראשונית לחדירה לשווקים בארה"ב, ייצוא מסין, שינוע, אחסנה והפצה בארה"ב. It's all in the details.
חדירה לאמזון דרך תוכנית Amazon launchPad. ניהול מקיף של כל המערך של אמזון. בניית אתר ייעודי למוצר ופיתוח המותג.
בעקבות ההצלחה הגדולה במכירות אונליין נחל בתהליך התרחבות לתוך שווקים קמעונאים מסורתיים. ההצלחה שלנו באונליין שמה אותנו בנקודת מינוף גבוהה מאוד כאשר אנו דוחפים לשוק הקמעונאי.

אז ככה עובד התהליך של פיתוח ומיתוג מוצר


הרעיון הראשוני
הקמעונאי המסורתי






