ליווי מלא בתהליך פיתוח ומיתוג מוצר, עד לשיווק ממשי שלו בשוק הגלובלי.

אז ככה עובד התהליך של פיתוח ומיתוג מוצר

לחץ על כל אחד מהשלבים לקבלת מידע נוסף.

ליווי מלא בתהליך פיתוח ומיתוג מוצר, עד לשיווק ממשי שלו באמזון בארץ ובעולם.

ניתן להתחיל מכל שלב, החל משלב "רעיון על מפית" או מכל שלב בתהליך המאויר מטה.

לחץ על כל אחד מהשלבים לקבלת מידע נוסף.
הרעיון הראשוני

בין אם מדובר ברעיון בלבד, סקיצה פשוטה על מפית או שיש ברשותכם כבר קבצי CAD ו BOM נעזור לכם בייצור החומרים הנדרשים לקראת תהליך יצירת אב-טיפוס. מסלול פיתוח המוצר שלנו מקיף, ואנו יכולים להיכנס לתהליך בכל שלב שבו תמצאו.

ייעוץ ראשוני וניתוח שוק

בהתאם למצב בו אתם נמצאים, נציב בפניכם אפשרויות התקשרות ומימון או אופציה לקניית הרעיון שלכם על ידי הקרן שלנו. נדון בענייני IP, פטנטים, תקינה ורגולציות.

פיתוח אב-טיפוס, מיתוג ועיצוב אריזה

השלב הקריטי ביותר. בעזרת שותפינו בסין ועם העיצובים הסופיים למוצר נתחיל בתהליך פיתוח האב-טיפוס. בשלב זה ייצרו תבניות למוצר, ייקבעו המידות והחומרים הסופיים לפיתוח המוצר וכן רשימת QC – בקרת איכות. כמו כן צוות העיצוב ייחל בתהליך מיתוג לחברה החדשה שתיפתח ועיצוב אריזת מוצר.

יצירת נכסים דיגיטליים והכנה לקמפיין מימון המונים

לאחר שפיתחנו אב-טיפוס, מיתגנו, צלחנו תקינות ורגולציה וביטחנו את עצמינו עם רישום פטנטים, נתחיל בהכנות לקראת קמפיין מימון ההמונים. אפיק מימון ההמונים הוא חלק מתהליך אסטרגי של חדירה נכונה לשוק. גם לו היה מימון מלא לפיתוח המוצר, מסלול פיתוח המוצר שלנו עובד תמיד דרך קמפיין מימון המונים. נדבר על זה רבות. שותפינו העסקיים מנהלים כמה מהסוכנויות הטובות ביותר בעולם לצליחת קמפיין מימון המונים.

קמפיין מימון המונים וניהול SCM

אז המוצר להיט וצלחנו את קמפיין מימון ההמונים. עכשיו לחלק המסובך באמת – ניהול המערך הלוגיסטי – כניסה להליך הייצור, הפצה של מוצרים למממני הקמפיין, ייצור סחורה ראשונית לחדירה לשווקים בארה"ב, ייצוא מסין, שינוע, אחסה והפצה בארה"ב. It's all in the details.

חדירה לשוק האי-קומרס

חדירה לאמזון דרך תוכנית Amazon launchPad. ניהול מקיף של כל המערך של אמזון. בניית אתר ייעודי למוצר ופיתוח המותג.

חדירה לשוק הקמעונאי המסורתי

בעקבות ההצלחה הגדולה במכירות אונליין נחל בתהליך התרחבות לתוך שווקים קמעונאים מסורתיים. ההצלחה שלנו באונליין שמה אותנו בנקודת מינוף גבוהה מאוד כאשר אנו חודקים לשוק הקמעונאי.

שלחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
במה נוכל לעזור לכם?