יצרן ישראלי בשוק העולמי של אמזון

בעקבות הכניסה של אמזון לישראל, יש נהירת ענק להכנס לשוק במהרה, כדי להיות מבין הראשונים בזירת המסחר הגדולה בעולם שפותחת את הסניף שלה בישראל, לצד המדינות הגדולות בעולם. מי שיכנס עכשיו, כל עוד הברזל הוא חם, יזכה לכניסה רכה ונוחה לשוק העולמי, ולהשיג את כמות הלקוחות האדירה שהולכת להכנס לשוק כבר בימיה הראשונים מהפתיחה. עשרות אלפי סוחרים, עשרות אלפי חנויות, בעלי סחורה ועוד, כבר מתכננים את הצעדים שלהם בימים אלה להשתלטות על השוק. האסטרטגיות מוכנות, המוצרים ידועים, המסלולים, דרכי השיווק ועוד.

יחד עם כל הבהלה של הכניסה לאמזון ישראל, אנו שוכחים כי לאמזון יש 13 שווקים נוספים ברחבי עולם, שכולם יחד הכניסו כ- 232.9 מיליארד דולר בשנה הקודמת (2018). מה שאומר, שהמשווק ישראלי לא חייב בהכרח להסתפק בשוק הישראלי, אלא מסוגל לצאת ולשבור את גבולותיו גם לשוק העולמי, ברחבי אמריקה, אסיה ואירופה ללא בעיה.
הרי הפלטפורמה קיימת, המוצרים קיימים – כל מה שצריך לדאוג זה להקמה נאותה, ניהול נכון, אסטרטגיה שיווקית חכמה ומערך לוגיסטי משומן היטב ומוכן לפעולה של אחסון ושילוח ברחבי העולם כולו. למעשה, דבר אינו מגביל את היכולת של המשווק להציע את המוצרים שלו לכל קונה אפשרי ברחבי העולם.

איך עושים זאת?

1. תכנון תחילה – עלינו ראשית לתכנן מה אנו רוצים למכור, איפה, באיזה מחיר, ומי הם המתחרים שלנו. כתבנו על כך בקצרה בעמוד "פיתוח מוצר" תחת הרובריקות "ייעוץ ראשוני" ו"ניתוח שוק".
2. מקימים חנות בשוק הנבחר ובשפה הנבחרת – בוחרים את המוצרים הנכונים, את המחיר הנכון – ומקימים חנות מוצלחת ומושקעת.
3. מקימים נכסים דיגיטליים מתאימים ברחבי הרשת כגון: אתר אינטרנט, דף נחיתה, עמוד פייסבוק, עמוד אינסטגרם, ערוץ ביו טיוב, ועוד עוד. כל אלה ישמשו אותנו להקמת מערך המעריצים, האוהדים שלנו, וכן להגיע אליהם כשיש לנו מוצרים חדשים, וגם כמובן להגיע לקרוביהם, חברים ומשפחותיהם – מה שיאפשרו לנו להגדיל את המכירות בצורה מתמדת.
4. מקימים מערך שיווק דיגיטלי חכם – באמצעות פרסומות חכמות, אסתטיות, עם קופירייטינג מתאים וחד, כל זאת על מנת לשכנע את הגולש לרכוש דווקא את המוצר הספציפי, ודווקא מאיתנו. נציג את החוזקות והיתרונות של המוצר, ושלנו כמשווקים בזרית המסחר של אמזון.
5. מערך לוגיסטי – הצעד החשוב ביותר הוא דווקא הלוגיסטיקה. מפני שלאחר שהמכירה מתבצעת, יש להעביר את המוצר לרוכש ביעילות יתרה. יעילות העברת המוצר נמדדת ב:
א. העברה תקינה ללא שברים / פגמים שיכולים לחול במהלך האחסנה או השילוח.
ב. העברה זולה – לא כל מוצר דורש העברה אישית באמצעות שליח שעולה הרבה כסף, ולעתים הרוכש לא רוצה לשלם משלוח כזה, אלא רוצה לחסוך את התשלום – וגם המוכר עצמו.
ג. העברה מהירה – אמנם אנו רוצים לחסוך כספים, גם אנחנו וגם הרוכש, אבל יחד עם זאת, כולם רוצים שהמוצר יגיע ליעדו בזמן המהיר ביותר.
לכן – מרגע ההזמנה יש לארוז ולשלוח את המוצר כדי להקדים את הגעתו ליעד.

אז, הזמן לפתוח חנות באמזון, הגיע כבר מזמן! גם לסוחר הישראלי. התחילו כבר עכשיו להגדיל את המכירות שלכם למיליארדי רוכשים פוטנציאליים ברחבי הגלובוס.
זכרו: ניהול נכון של חנות באמזון, ומערך לוגיסטי משומן – מביא תוצאות מיידיות, ולטווח הארוך. הנתונים כאן – מוכיחים זאת.
אל תפספסו את ההזדמנות!

אנחנו ב-AMZ ישראל, בעלי ניסיון רב, הקמנו עשרות חנויות, אנו מנהלים מותגים רבים, ובחמש השנים האחרונות ניהלנו הכנסות של מיליוני דולרים.

השאירו פרטים בקליק, ונחזור אליכם בהקדם.

מאמרים נוספים:

AMZ פיתוח מוצר

אתה! הרעיון הראשוני יש לך רעיון למוצר הבא שישגע את העולם? מגן מגהץ חדשני? חותך ירקות מיוחד? רעיון למשחק ילדים…
קרא עוד
שלחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
במה נוכל לעזור לכם?